Prasības pretendentiem:
- otrā līmeņa augstākā izglītība;
- vismaz trīs gadu pieredze iestādes, uzņēmuma vai kolektīva vadīšanā;
- normatīvo aktu, kas reglamentē pašvaldību darbu, pārzināšana;
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
- prasme strādāt ar biroja tehniku;
- B kategorijas autovadītāja apliecība;
- vēlamas svešvalodu zināšanas.
Galvenie pienākumi:
- vadīt, plānot, organizēt un nodrošināt Bebru pagasta pakalpojumu centra darbu;
- veidot sadarbību un strādāt komandā ar citiem pakalpojumu centru, pašvaldības iestāžu un struktūrvienību darbiniekiem;
- pieņemt lēmumus, pamatot tos un sekot to izpildei;
- strādāt ar normatīvajiem aktiem;
- pielietot savas teorētiskās zināšanas praksē;
- prast veidot kontaktu ar apmeklētājiem;
- izprast apmeklētāja problēmu un, savu iespēju robežās, sniegt konsultācijas tās risināšanā;
- izvērtēt sava darba rezultātus un izdarīt nepieciešamos secinājumus.
Piedāvājam: - interesantu, radošu un atbildīgu darbu;
- sociālās garantijas;
- darba algu - 1164.00 euro mēnesī.
Pieteikuma dokumentus – motivācijas vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, Bebru pagasta attīstības vīziju turpmākajiem pieciem gadiem ar izvirzītiem mērķiem un līdzekļiem to sasniegšanai (ne vairāk 2 A4 lappuses), ieteicamas rekomendācijas no pēdējām divām darba vietām līdz 2022.gada 28.februārim plkst.17:00 iesniegt personīgi Kokneses apvienības pārvaldes kancelejā vai sūtīt pa pastu uz adresi: Melioratoru ielā 1, Koknesē, Kokneses pagastā, Aizkraukles novadā, LV-5113 vai elektroniskā veidā (dzintra.krisane@koknese.lv ).
Papildus informāciju var saņemt pa tālruni 65133644; 26435216 (Kokneses apvienības pārvaldes vadītājs Ilmārs Klaužs).